سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ
هر آهنگی از هر آلبوم هر خواننده ای بخوای هست. اگه نبود نظر بده می زارم. رایانامه مدیر: HamNafas78@Gmail.CoM 

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

برای دانلود و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت320 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت128 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با فرمت ogg کلیک کنید.

فقط چند لحظه کنارم بشین
یه رویای کوتاه تنها همین
ته آرزوهای من این شده
ته آرزوهای مارو ببین
فقط چند لحظه کنارم بشین
فقط چند لحظه به من گوش کن
هر احساسیو غیر من توجهان
واسه چند لحظه فراموش کن
برای همین چند لحظه یه عمر
همه سهم دنیامو از من بگیر
فقط این یک رویارو بامن بساز
همه آرزوهامو ازمن بگیر
نگاه کن فقط بانگاه کردنت
منو تو چه رویایی انداختی
به هرچی ندارم ازت راضیم
تواین زندگیو برام ساختی
به من فرصت هم زبونی بده
به من که یه عمره بهت باختم
واسه چند لحظه خرابش نکن
بتی رو که یک عمر ازت ساختم
فقط چند لحظه به من فکرکن
نگو لحظه چی رو عوض میکنه؟
همین چند لحظه برای یک عمر
همه زندگیمو عوض میکنه
برای همین چند لحظه یه عمر
همه سهم دنیامو از من بگیر
فقط این یک رویارو بامن بساز
همه آرزوهامو ازمن بگیر

[ دوشنبه 91/12/14 ] [ 4:50 عصر ] [ ابراهیم فروتن تنها ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ