سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ
هر آهنگی از هر آلبوم هر خواننده ای بخوای هست. اگه نبود نظر بده می زارم. رایانامه مدیر: HamNafas78@Gmail.CoM 

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

برای دانلود و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت320 با فرمت mp3 کلیک کنید.

پی حس همون روزام
پی احساس آرامش
همون حسی که این روزا
به حد مرگ میخوامش
دلم میخوادعاشق شم
آخه فکرت شده دنیام
اگه عاشق شدن درده
من این دردو ازت میخوام
اگه این زندگی باشه
من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا
شاید مردم حواسم نیست
اگه این زندگی باشه
اگه این سهمم از دنیاس
من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا
که گاهی باخودم میگم
شاید مردم حواسم نیست
بعد تو من از همه دنیا بریدم
باورم کن من به بد جایی رسیدم
لحظه لحظه زندگیمون با عذابه
باورم کن حال من خیلی خرابه
اگه این زندگی باشه
من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا
شاید مردم حواسم نیست
اگه این زندگی باشه
اگه این سهمم از دنیاس
من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا
که گاهی باخودم میگم
شاید مردم حواسم نیست


[ دوشنبه 91/12/14 ] [ 4:23 عصر ] [ ابراهیم فروتن تنها ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ