سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ
هر آهنگی از هر آلبوم هر خواننده ای بخوای هست. اگه نبود نظر بده می زارم. رایانامه مدیر: HamNafas78@Gmail.CoM 

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

برای دانلود و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید .

برای دانلود آهنگ با کیفیت320 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت128 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت64 با فرمت ogg کلیک کنید.

متن آهنگ:

حال من خوبه اما دلم آشوبه

من بی خبرم از دل و احساس تو

من دیوونه هر شب تو همین خونه

میشینم و نقشه میکشم واسه تو

دلهره دارم که یه وقت سو تفاهم بشه

علاقه شدید من سوژه مردم بشه

دلهره دارم که نتونم تورو عاشق کنم

بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم

زود یا دیره دل من میره نفسم میره از تب و تاب

من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب

شیطنت های نگاهت خاصه

کاش بدونی دل من حساسه

کاشکی یه ذره مراعات کنی

منو کمتر محو چشمات کنی

این روزا با خودمم درگیرم

آخه اگه بهت نگم میمیرم

هی جلوی آینه میگم به خودم

 

معذرت میخوام من عاشقت شد


[ سه شنبه 93/10/2 ] [ 6:0 عصر ] [ ابراهیم فروتن تنها ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ