سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ
هر آهنگی از هر آلبوم هر خواننده ای بخوای هست. اگه نبود نظر بده می زارم. رایانامه مدیر: HamNafas78@Gmail.CoM 

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

برای دانلود و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید .

برای دانلود آهنگ با کیفیت320 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت128 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت64 با فرمت ogg کلیک کنید.

متن آهنگ:

دیگه کم کم مطمئنم بهترین عاشق دنیایی

آخ الهی من بمیرم واسه اون چشمای رویایی

من یه دیوونه حساسم که واسه تو پر احساسم

تو نمیدونی چقد خوبی تورو به پرستو میشناسم

واسه تو میمیرمو از تو جون میگیرم

یه قدم بیشتر از این بدون تو نمیرم

دل من واسه نگاهت بی قراره

غیر از عاشقت شدن راهی نداره

منو دیگه دس به سر نکنم عزیزم

یه نگا کن تو چشامو بگو آره

بگو آره تا دوباره یه ستاره توی آسمون دنیا ماله من شه

 

دل من بدون تو حالش خرابه چی میشد دلت شریک حال من شه


[ پنج شنبه 93/8/22 ] [ 6:0 عصر ] [ ابراهیم فروتن تنها ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ