سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ
هر آهنگی از هر آلبوم هر خواننده ای بخوای هست. اگه نبود نظر بده می زارم. رایانامه مدیر: HamNafas78@Gmail.CoM 

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

برای دانلود و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت320 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت128 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت64 با فرمت ogg کلیک کنید.

متن آهنگ:

عاشقت شدم عزیز دلم
تورو میبینم میریزه دلم
عشقو پیش تو تجربه کردم
دستتو بزار تو دست سردم
خسته بودم از روزای عادی
تو منو با دنیا آشتی دادی
از گذشته هام چیزی نمیگم
چونکه با تو یه آدم دیگم
خیلی چیزا هست که از من نمیدونی
اما دوست دارم کنار من بمونی
من روی زمین بهت رسیدم اما
مطمئنم که تو اهل آسمونی 

روز و شب فقط محو نگاتم
دیوونه ی این حال و هواتم
تو معجزه ای مثل تولد
عشق تو دلیل زندگیم شد 


[ دوشنبه 93/8/12 ] [ 6:0 عصر ] [ ابراهیم فروتن تنها ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ