سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ
هر آهنگی از هر آلبوم هر خواننده ای بخوای هست. اگه نبود نظر بده می زارم. رایانامه مدیر: HamNafas78@Gmail.CoM 

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

برای دانلود و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت320 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت128 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت64 با فرمت ogg کلیک کنید.

متن آهنگ:

ساعت مچیمو برمیدارم
دو سه شاخه گل رز میگیرم
همیشه روز قرارم با تو
لحظه ای هزار دفعه میمیرم
من سلیقه ی تورو میدونم
پیرهنی که دوس داری پوشیدم
ساعتو پیرهنو گل چیزی نیست
جونمم پای نگاهت میدم

بعضی وقتا اونقدر هول میشم
که به رفتار خودم میخندم
جلو آینه دستو پام میلرزه
دکمه هامو جا به جا میبندم
هنوزم روز قرارم باتو
حسه اولین قرارو دارم
وقتی رو به روی من میشینی
مگه میشه از تو چشم بردارم

آی مهربونم
آروم جونم
تو به من زندگی دادی
من به تو مدیونم

آی مهربونم
دردت به جونم
بابت اینهمه عاشقی
ازت ممنونم

 


[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 6:0 عصر ] [ ابراهیم فروتن تنها ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ