سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ
هر آهنگی از هر آلبوم هر خواننده ای بخوای هست. اگه نبود نظر بده می زارم. رایانامه مدیر: HamNafas78@Gmail.CoM 

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

برای دانلود و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت320 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت128 با فرمت mp3 کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ با کیفیت64 با فرمت ogg کلیک کنید.

متن آهنگ:

به اونی که شدم درگیر چشماش
چقدر گفتم بمونو عشق من باش
اونی که عاشقش بودم تو بودی
دلم میخواد که برگردی بزودی
هنوز دلتنگتم بسه جدایی
همش میپرسم این روزا کجایی
نگو دنیای ما درگیر هم نیست
نگاهت میکنم دست خودم نیست

 تو فکر موندن باش

آرامش من باش
قلبم که پیشت بود
جون منم همراش

بازم میگم یه عشقه بی نظیری
ولی عشقم تو خیلی سخت گیری
منو لبریز کردی از تمنا
میخوام برگردی مثل موج دریا
هنوزم بی قرارم واسه چشمات
چقدر خوبه برا احساس چشمات
گلای خشک روی طاغچه میخوان
بازم با عطر تو خوشبو شن ای جان
خوشبو شن ای جان

تو فکر موندن باش
آرامش من باش
قلبم که پیشت بود
جون منم همراش

 


[ شنبه 93/7/12 ] [ 6:0 عصر ] [ ابراهیم فروتن تنها ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ